مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-21حوادث

قتل به خاطر نگاه خیره به یکدیگر!


یکی از اراذل و اوباش سطح دار استان که در یک نزاع دسته جمعی اقدام به قتل یک جوان 31 ساله در شهرک بعثت فردیس کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که در یک نزاع دسته جمعی که به دلیل نگاه خیره دو شخص به یکدگیر ایجاد شده بود، شخصی ناشناس به وسیله سلاح سرد جوان 31 ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت قاتل شدند و با بررسی سوابق او متوجه شدند نامبرده از اوباش سطح دار استان است که به واسطه قتلی که انجام داده متواری شده و جا و مکان مشخصی ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه موقت متهم را در این شهرستان شناسایی کردند، تصریح کرد: در ادامه در یک عملیات ضربتی این متهم و اوباش تحت تعقیب دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل به خاطر نگاه خیره به یکدیگر!

قتل به خاطر نگاه خیره به یکدیگر!