مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-21ورزشي

یاسوج میزبان مسابقات دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور است


رییس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج در رقابتهای دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد و گفت: گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت چهار تیم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

- سجاد گودرزی افزود: گروه سوم مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور به میزبانی شهر یاسوج در محل سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می شود.

وی از شرکت تیم های نفت امیدیه، فرخ دانا کیما شهرکرد، خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در این رقابتها خبر و اظهارکرد: ورود تیم های شرکت کننده روز سه شنبه هفتم دی ماه 1400 است و رقابت ها از عصر روز چهارشنبه هشتم دی ماه 1400 آغاز می شود.

رییس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد ، ضمن تشکر از معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان که همیشه در میزبانی مسابقات کشوری از تیم ها و هیات های استانی و شهرستانی حمایت می کنند تقدیر و تصریح کرد: این مسابقات از عصر روزهای 8 ،9 و 11 دیماه 1400 با دو بازی برگزار می شود و امیدواریم شهر یاسوج میزبان شایسته ای برای تیم های و عوامل برگزاری مسابقات باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گودرزی بیان کرد: رقابتهای بسکتبال دسته یکم باشگاههای کشور در چهار منطقه شمال و چهار منطقه جنوب کشور برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج میزبان مسابقات دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور است

یاسوج میزبان مسابقات دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور است