مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-21سياسي

حل مشکل آلودگی هوای اراک در گرو اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه شازند


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به رییس جمهور پیشنهاد شده است برای حل مشکل آلودگی هوای اراک، اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه شازند در دستور کار قرار گیرد.

- ، علی اکبر کریمی ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های اراک با اشاره به جانمایی بیمارستان ولیعصر اراک، اظهار کرد: جانمایی این بیمارستان به شکل صحیح انجام نشد و بنده در زمان تصدی شهرداری اراک این جانمایی را مورد انتقاد قرار دادم و به مسئولان استانداری و علوم پزشکی گفتم که این مکان برای احداث این بیمارستان انتخاب صحیحی نیست.

وی در ادامه با اشاره به دخالت نمایندگان استان مرکزی در انتصاب مدیران، عنوان کرد: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران خلاف قانون است و از مشورت دادن نمایندگان نباید سو استفاده شود و این مشورت نباید به فشار و دخالت تبدیل شود و اختیارات مدیران و مسئولان اجرایی را نفی کند، از این رو شفافیت در امور باید مورد توجه باشد زیرا شفافیت بهترین راه مقابله با این دخالت ها است تا اگر دخالتی بود مسئولان و رسانه ها شفاف سازی کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شفافیت آرای نمایندگان مجلس زمانی کارآمد و تأثیرگذار است و هدف اصلی از شفافیت را محقق می کند که از سامانه رسمی مجلس اعلام شود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آلودگی هوای اراک در گرو اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه شازند

حل مشکل آلودگی هوای اراک در گرو اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه شازند