مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-21سياسي

درخشش خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر/ کسب 9 رتبه برتر


برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در همدان معرفی شدند که خبرگزاری فارس در بخش گزارش ، عکس، یادداشت، کلیپ و موشن گرافی، مستند، جشنواره «بسیج پاره تن مردم» و کرسی آزاداندیشی نظام مسائل استان رتبه برتر را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان با حضور فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

در این جشنواره خبرگزاری فارس در بخش گزارش ، عکس، یادداشت، کلیپ و موشن گرافی، مستند، جشنواره بسیج پاره تن مردم و کرسی آزاداندیشی نظام مسائل استان رتبه برتر را از آن خود کرد.

  در بخش گزارش از علی پنبه ای خبرنگار خبرگزاری فارس تقدیر به عمل آمد؛ سولماز عنایتی از خبرگزاری فارس به عنوان نفر اول انتخاب شد، فرنوش رییسی از ایسنا رتبه دوم را به دست آورد و امیر فرمایی از مصادف با 21 دی نیز از دیگر بخش های مراسم بود.

گفتنی است 970 اثر از سوی 310 نفر در بخش مستند، خبر، گزارش، یادداشت، موشن گرافی و عکس به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر/ کسب 9 رتبه برتر

درخشش خبرگزاری فارس همدان در جشنواره ابوذر/ کسب 9 رتبه برتر