مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-21پزشكي

حسینی: عدالت دسترسی به خدمات پزشکی ضرورت است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اثر مستقیم خدمات بهداشتی درمانی بر سلامت مردم، عدالت در دسترسی به خدمات پزشکی خصوصا خدمات تخصصی را یک ضرورت برای ارتقاء سلامت کل جامعه دانست.

- دکتر سید وحید حسینی سه شنبه 30 آذر در جلسه توزیع تقسیم متخصصان متعهد خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر به کارگیری تلاش اعضای کادر درمان برای تامین و ارتقاء و حفظ سلامت مردم تاکید و اضافه کرد: خدمات متخصصان و کادر بهداشت و درمان به دلیل پیوند عمیق آن با سلامت و جان مردم، اهمیت بالایی دارد و موجب دسترسی عادلانه به خدمات سلامت می شود.

حسینی با اشاره به آسیب های همه گیری کرونا به بخش های مختلف خصوصا سیستم های سلامت و آموزش، اضافه کرد: متخصصان جدید در این بحران به خوبی عمل کردند و هم اکنون نیز با اعزام به مراکز درمانی و بیمارستان ها، در عرصه ارائه خدمات تخصصی به مردم حضور می یابند.

او با تاکید بر اهمیت روزآمدسازی دانش پزشکان برای خدمت اثربخش به جامعه، اظهار کرد: متخصصان جدید با تمام سختی های کووید19، جنگیده و فارغ التحصیل شده اند، اما لازم است همچنان روند آموزش ادامه یابد.

حسینی ادامه داد: تلاش همه کادر درمان به ویژه در بحران کرونا بر این است که سلامت مردم تأمین و خدمت رسانی درمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود، مسئولان مجموعه سلامت نیز تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: عدالت دسترسی به خدمات پزشکی ضرورت است

حسینی: عدالت دسترسی به خدمات پزشکی ضرورت است