مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-21اقتصادي

فراخوان ارائه مقاله به سومین کنفرانس دوسالانه فضایی پاکستان


سازمان فضایی ایران برای ارائه مقاله به سومین کنفرانس دوسالانه فضایی که با موضوع نقش فناوری و کاربردهای فضایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی توسط کشور پاکستان برگزار می شود، - فراخوان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، سازمان فضایی پاکستان، سومین کنفرانس دوسالانه فضایی (ICS2022) را با موضوع نقش فناوری و کاربردهای فضایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی برگزار می کند.

سازمان فضایی پاکستان (SUPARCO) با همکاری سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه (APSCO) و شبکه بین الدولی اسلامی در علوم و فناوری فضایی (ISNET) این کنفرانس دوسالانه را با موضوع نقش فناوری و کاربردهای فضایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی با محوریت موضوعات زیر برگزار می کند.

- علوم فضایی (Space Science) - تکنولوژی فضایی (Space Technology) - کاربردهای فضایی (Space Applications) - آموزش فضایی، آگاهی و اطلاع رسانی (Space Education, Awareness, and Outreach) - قوانین، سیاست ها و مقررات فضایی (Space Laws, Policy and Regulations) تاریخ برگزاری این کنفرانس 28 الی 30 مارس سال 2022 میلادی برابر با 8 لغایت 10 فروردین ماه سال 1401 در شهر اسلام آباد کشور پاکستان است.

متقاضیانی که علاقمند به ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، باید نسبت به ارسال چکیده مقالات خود به آدرس isacirc@isa.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارائه مقاله به سومین کنفرانس دوسالانه فضایی پاکستان

فراخوان ارائه مقاله به سومین کنفرانس دوسالانه فضایی پاکستان