مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-21سياسي

ناگفته هایی درباره شکست محاصره آمرلی


در نیمه آذرماه شبکه های مختلف سیما فیلم مستندی به نام «360 درجه محاصره» را درباره شکست محاصره شهر آمرلی عراق در سال 93 روی آنتن بردند که با محوریت نقش سردار شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در این عملیات ساخته شده بود.

- در نیمه آذرماه شبکه های مختلف سیما فیلم مستندی به نام 360 درجه محاصره را درباره شکست محاصره شهر آمرلی عراق در سال 93 روی آنتن بردند که با محوریت نقش سردار شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در این عملیات ساخته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: به بهانه نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی، درباره روند تولید این فیلم مستند، عملیات در آمرلی و شخصیت سردار، با حامد هادیان روزنامه نگار و مستندساز که مستند 360 درجه محاصره را ساخته است، گفت وگویی کردیم که در ادامه می خوانید.

کمی درباره روال تولید مستند توضیح می دهید؟ از همان روزهای اولی که حاج قاسم به شهادت رسید، در این فکر بودم که کاری انجام بدهم.

مثل همه مردم، از این حادثه ضربه روحی بزرگی خورده بودم.

در ابتدا می خواستم از مراسم تشییع ایشان تصویربرداری و مستندسازی کنم که نتیجه خوبی نداشت.

بعد فکر کردم که فرصت مناسبی است تا به عراق بروم و آن جا مستندسازی کنم، چون تا قبل از این اتفاق، هم به علت مسائل حفاظتی و هم مخالفت حاج قاسم، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی درباره شکست محاصره آمرلی

ناگفته هایی درباره شکست محاصره آمرلی