مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-21سياسي

سعید ارباب شیرانی که بود و چه کرد؟/سنجشگر فرهنگی و ادبی


حری استادیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه با اشاره به اینکه ارباب شیرانی سنجشگر فرهنگی بود گفت:هدف سنجشگر فرهنگی، نه فقط خود متن، بلکه کنش های و فرایند های موجود در نظام فرهنگی متون هم است.

- ، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مرحوم سعید ارباب شیرانی مولف و مترجم برجسته معاصر را روز گذشته، دوشنبه 29 آذرماه 1400 در فضای مجازی برگزار کرد.

در این برنامه حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مجدالدین کیوانی عضو شورای عالی بنیاد دائره المعارف بزرگ اسلامی، رضا نیلی پور استاد بازنشسته دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، ابوالفضل حری استادیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه اراک، هلن اولیایی نیا استاد بازنشسته دانشگاه اصفهان و امید علی شهنی کرم زاده عضو هیأت علمی دانشگاه جندی شاپور سخنرانی کردند.

حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در ابتدای این برنامه گفت: یکی از نکات مهمی که در زندگی مرحوم ارباب شیرانی وجود دارد مسئله معلمی ایشان است که در صحبت های دیگر استادان هم این نکته را خواهید شنید؛ همچنین دربیان کسانی که با ایشان مأنوس بوده یا همکاری داشته اند، این امر، به عنوان نکته ای مهم و برجسته در سلوک ایشان، مورد توجه واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید ارباب شیرانی که بود و چه کرد؟/سنجشگر فرهنگی و ادبی

سعید ارباب شیرانی که بود و چه کرد؟/سنجشگر فرهنگی و ادبی