مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-21سياسي

تشدید نظارت برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان در سمنان


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به ضرورت مقابله با انواع تهدیدات حوزه زیستی دستگاه های اجرایی، گفت: نظارت ها برای مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تشدید شد.

- ، ایرج کارخایی ظهر سه شنبه در جلسه مشترک قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان و کمیته مرزبانی زیستی به میزبانی استانداری با بیان اینکه برای مقابله با انواع تهدیدات حوزه زیستی دستگاه های اجرایی و کارگروه های تخصصی خصوصاً اداره کل دامپزشکی نسبت به موضوع تهدیدات خصوصاً بحث بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان حساسیت خاص دارند، ابراز کرد: این کارگروه با پیگیری، رصد و تشدید نظارت دائمی و هوشیارانه تشخیص و مقابله با این بیماری را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: با توجه به قابلیت ها و مزیت های استان سمنان خصوصاً راه ارتباطی، ورودی و خروجی ها، تالاب ها، مراکز عرضه دام و طیور و همجواری با استان های مختلف و گستردگی و پراکندگی موجود، تهدیدات زیستی در استان به عنوان یک اولویت برشمرده می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ابراز داشت: پدافند زیستی و مقابله با انواع تهدیدات زیستی برای استان بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه دستگاه های متولی نسبت به رصد، پایش و شناسایی انواع تهدیدات زیستی به صورت مستمر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان در سمنان

تشدید نظارت برای مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان در سمنان