مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-21اجتماعي

«دانش آموزان با آسیب بینایی» کتابخانه دار می شوند


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، به زودی راه اندازی می شود.

وی افزود: در گام اول تمامی کتاب های درسی مورد نیاز دانش آموزان با آسیب بینایی در این پایگاه با سازمان آموزش و پرورش استثنایی، گفت: در سال جاری مرکز امور بین الملل در زمینه تجهیز و راه اندازی استودیوهای تولید محتوا، تجهیزات بهداشتی مدارس، مناسب سازی مدارس الگو، تأمین  برخی تجهیزات هوشمند آموزشی و طرح فرزندپروری مثبت به کمک آموزش و پرورش استثنایی آمده است.

وی با اعلام آخرین آمار برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی گفت: نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بالای 99 درصد رسید و 99 درصد نوآموزان نیز سنجش شده اند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: همچنین در سال جاری 150 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در برنامه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد سنجش قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دانش آموزان با آسیب بینایی» کتابخانه دار می شوند

«دانش آموزان با آسیب بینایی» کتابخانه دار می شوند