مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-21سياسي

مردم تحمل سیاسی کاری و باند بازی را ندارند/اختیار عزل و نصب ها با شهردار است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمترین توقع همه از شورا گذاشتن وقت و توان خود برای عمران و آبادی و رفع مشکلات فراوان شهر است و نه وارد شدن به بازی های سیاسی و تامین امیال برخی سیاسیون پشت پرده و باید آگاه باشیم در دوره جدید مردم دیگر تحمل سیاسی کاری .

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمترین توقع همه از شورا گذاشتن وقت و توان خود برای عمران و آبادی و رفع مشکلات فراوان شهر است و نه وارد شدن به بازی های سیاسی و تامین امیال برخی سیاسیون پشت پرده و باید آگاه باشیم در دوره جدید مردم دیگر تحمل سیاسی کاری و باند بازی در شورا و مدیریت شهری را ندارند.

عیسی عباسی ظهر امروز (30 آذرماه) در نوزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و نمایندگان پرتلاش رسانه های حاضر در جلسات علنی به خاطر دارند که بنده در نخستین نطق خود موضوع مهم حفظ وحدت، انسجام و همدلی بین اعضای شورا که با رای بالا و قاطع در انتخاب رییس شورا و شهردار محقق شد را لازمه موفقیت شورای ششم عنوان داشتم و دوری از چند دستگی و تاثیرپذیری از برخی جریانات منفعت طلب خارج از شورا را گوشزد کردم.

وی اظهار کرد: متاسفانه اکنون شاهد هستیم که برخی از همکاران عزیزی که احترام بالایی برای آنها قائل هستم، بر خلاف این تذکرات و نصای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تحمل سیاسی کاری و باند بازی را ندارند/اختیار عزل و نصب ها با شهردار است

مردم تحمل سیاسی کاری و باند بازی را ندارند/اختیار عزل و نصب ها با شهردار است