مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-21ورزشي

بازیکن و باشگاه پرسپولیس برنده پرونده های مالی


کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت از باشگاه پرسپولیس را مردود و در پرونده ای دیگر حق را به بازیکن این تیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جدیدترین آرای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است: * در پرونده شکایت محمد ازحتی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه سی هزار دلاری، این شکایت پس از بررسی پرونده مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شد.

* وحید امانی بابت مطالبه دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی از باشگاه هوادار شکایت کرد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان این مبلغ و هزینه دادرسی باید از سوی باشگاه به شاکی پرداخت شود.

* در شکایت محمدباقر صادقی از باشگاه ذوب آهن جهت مطالبه یازده میلیارد و دویست میلیون ریالی، باشگاه ذوب آهن پس از بررسی پرونده به پرداخت مبلغ مورد مطالبه به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* محمدامین درویشی از باشگاه گل ریحان البرز شکایتی را بابت مطالبه یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی تقدیم کرد که طبق رأی صادره این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی باید از سوی این باشگاه پرداخت شود.

* مهدی یار احمدی از باشگاه شهرداری بندر ماهشهر به دلیل مطالبه وجه چهارصد و پنجاه میلیون ریالی شکایت کرد که طبق رأی کمیته وضعیت بازیکنان این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه باید به یار احمدی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن و باشگاه پرسپولیس برنده پرونده های مالی

بازیکن و باشگاه پرسپولیس برنده پرونده های مالی