مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-21فرهنگي

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی + فیلم


سایت مجله هنرهای تجسمی، آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مرکز انقلاب اسلامی به عنوان اولین واحد فعال در سالهای آغازین انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس با راه اندازی گروه های مختلف، آثار درخشان و تأثیرگذاری را خلق و ارائه کرد.

اکنون این مرکز با داشتن چندین کارگاه بزرگ خلق آثار هنری؛ کارگاه نقاشی و گرافیک، نگارگری و خوشنویسی و کارگاه مجسمه سازی و ریخته گری برنز و کارگاه مرمت آثار، یکی از بزرگترین مراکز تولید آثار هنری کشور در عرصه هنرهای تجسمی است.

این مرکز طی سال های اخیر دوهفته نامه هنر و رسانه هور را به سردبیری احمدرضا دالوند منتشر کرد که با درگذشت او از یک سو و افزایش قیمت کاغذ از سوی دیگر، این مجله کاغذی تعطیل شد.

حالا در اقدامی جدید، سایت مجله هنرهای تجسمی به نشانی https://www.

artymag.

ir راه اندازی شده است تا آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را در قالب های مختلف نوشتاری، تصویری، فیلم ، مجله ، کتاب و کاتالوگ را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی + فیلم

آغاز به کار سایت مجله هنرهای تجسمی + فیلم