مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-21فرهنگي

نمایش «تا اشکستان» از زاویه مسیحیت به تاریخ صدر اسلام نگاه می کند


کارگردان نمایش «تا اشکستان» با اشاره به این موضوع که در حوزه مضامین مذهبی، معنوی، آیینی و دینی شاهد حضور روایت ها و داستان های مختلف و جذابی هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایام فاطمیه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.

  حمید حرا که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نمایش تا اشکستان را برعهده دارد در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه تا اشکستان چهارمین نمایشی است که با موضوع فاطمیه توسط این گروه نمایشی با همراهی گروه هنری سایه به روی صحنه می رود، گفت: یکی از اصلی ترین آسیب های حوزه تئاتر ما در شکل کلی و در نگاه خاص، تئاتر دینی به مقوله نمایشنامه بازمی گردد.

 باید بپذیریم که در حوزه نویسندگی دچار فقر هستیم.

خاصه در حوزه تئاتر! اما گروه هنری سایه همواره تلاش کرده است در تعامل با نویسندگان حرفه ای و پیش روی قرار دادن نگاه پژوهشی در تولید آثار نمایشی، تنوع تولیدات را با رویدادها و مناسبت های مذهبی به شکل مستمر مدنظر قرار دهند.

 چندان اعتقادی به توقف بر روی یک نمایش برای اجرا طی سالیان متمادی نداریم.

کارگردان نمایش تا اشکستان با تاکید بر آنکه در حوزه مضامین مذهبی، معنوی، آیینی و دینی شاهد حضور روایت ها و داستان های مختلف و جذابی هستیم یادآور شد: همواره در تولید آثار تلاش کردیم از منظری متفاوت به مباحث دینی نگاه کنیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «تا اشکستان» از زاویه مسیحیت به تاریخ صدر اسلام نگاه می کند

نمایش «تا اشکستان» از زاویه مسیحیت به تاریخ صدر اسلام نگاه می کند