مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-21سياسي

مجوز تأسیس 5 شهرداری جدید طی سال جاری در لرستان صادر شد


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان از صدور مجوز تأسیس پنج شهرداری جدید طی سال جاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت فلاح نژاد امروز سه شنبه در مراسم معارفه شهردار پلدختر اظهار داشت: 340 وظیفه برای شهردار تعیین شده و در حوزه های مختلف مدیریت شهری خدمات آن نسبت به سایر دستگاه ها قابل مقایسه نیست.

وی افزود: وظایف شهرداری ها خدمات رسانی متوازن در سطح شهر و مدیریت منابع با اولویت بندی بر اساس قانون مداری به دور از مسائل حاشیه ای است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: طی دو سال گذشته در سطح استان کارهای خوبی در شهرداری ها از جمله تعیین تکلیف 250 میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی انجام شده است.

فلاح نژاد افزود: مجوز تأسیس پنج شهرداری جدید در سال جاری در سطح استان لرستان صادر شده یکی از آنها شهر تازه تأسیس سراب حمام پلدختر است.

وی یادآور شد: نباید با عملکرد ناصواب فرصت هایی ایجاد شده را به تهدید تبدیل کرد کما اینکه مسئله ای که موجب نابسامانی در شهرداری های استان شد استخدام های غیر قانونی است که دولت جلوی آن را گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان بر اولویت قرار دادن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد و افزود: شهرداری نهادی غیر دولتی است که برخلاف سایر دستگاه ها مدیریت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تأسیس 5 شهرداری جدید طی سال جاری در لرستان صادر شد

مجوز تأسیس 5 شهرداری جدید طی سال جاری در لرستان صادر شد