مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-21سياسي

برترین های رویداد «بانوی کارآفرین» در قم تجلیل شدند


مدیرکل کمیته امداد استان قم در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان رویداد «بانوی کارآفرین»، خواستار حضور دانشجویان و مشاغل دانش بنیان برای ایجاد رشد و تحول در مشاغل کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) قم، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در آیین اختتامیه رویداد بانوی کارآفرین که امروز در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) برگزار شد، با قدردانی از طراحان این رویداد، گفت: از مساعدت ها، حمایت ها و هدایت های تمام افرادی که در زمینه اشتغال بانوان تلاش می کنند قدردانی می کنم.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) برترین بانوی کارآفرین عالم است، که در وضعیت بسیار سخت و پیچیدگی های سیاسی و اقتصادی آن روز رویداد بزرگ فدک را با کارگزاران و کارگران فراوان با تدبیر و توان خود مدیریت می کرد.

آن حضرت درس کارآفرینی را از مادر بزرگوار خود حضرت خدیجه (س)  آموختند که به عنوان نخستین بانوی کارآفرین در زمان خود بزرگترین یگان حمل و نقل منطقه را به عنوان یک کارآفرین قوی مدیریت می کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه همّت، تلاش، و توانایی علمی و فکری کارآفرینان موجب حرکت، جهش و پرواز آنها خواهد شد افزود: امروز باید شاخص توسعه، سطح سواد، تحصیلات و علوم دانشگاهی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های رویداد «بانوی کارآفرین» در قم تجلیل شدند

برترین های رویداد «بانوی کارآفرین» در قم تجلیل شدند