مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-21پزشكي

نوید درمان سوختگی های پیشرفته در قطب جامع سوختگی کشور


رییس قطب جامع سوختگی کشور بر اساس طرح های پژوهشی و فناوری هایی که محققان و اعضای هیئت علمی شاغل در آن کسب کرده اند، نوید درمان های پیشرفته سوختگی را با به کارگیری علوم بین رشته ای در گیلان را داده است.

- دکترا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا مبیّن، امروز در نشست خبری با تعدادی از اصحاب رسانه در مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت اظهار کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی رشت با داشتن امکانات تخصصی، آماده ارائه خدمات به مراجعان است و این بیمارستان یکی از قطب های مهم جامع سوختگی درمانی در شمال کشور محسوب می شود.

سوختگی پنجمین عامل مرگ ومیر و ازکارافتادگی در ایران  وی با بیان اینکه ایران ازجمله کشورهایی است که درزمینهٔ سوختگی تعداد بیماران بسیار بالایی دارد، افزود: میزان شیوع سوختگی در ایران چندین برابر میانگین جهان است و همین مسئله باعث شده که کشور ما پنجمین عامل مرگ ومیر و ازکارافتادگی در ایران را در حوزه سوختگی به خود اختصاص دهد.

 رییس قطب جامع سوختگی کشور با اشاره به نقش پیشگیری و اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درزمینهٔ حوادث سوختگی، گفت: رعایت نکات ایمنی، کاربرد صحیح منابع سوختی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید درمان سوختگی های پیشرفته در قطب جامع سوختگی کشور

نوید درمان سوختگی های پیشرفته در قطب جامع سوختگی کشور