مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-21سياسي

انجام بیش از 3000 تست کرونا در طرح شهید سلیمانی


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تاکنون 3 هزار و 692 نفر در استان در قالب طرح شهید سلیمانی از لحاظ کرونا غربالگری شده اند که از این تعداد، - تست 329 نفر مثبت اعلام شده است.

حسن محمودی با اشاره به تشریح اقداماتی که در قالب طرح شهید سلیمانی از هفته گذشته تا کنون در استان در راستای مقابله با کرونا صورت گرفته است، اظهار کرد: اجرای این طرح اقدامی جامعه محور در راستای مشارکت اجتماعی در مهار کرونا است که با حضور و مشارکت یک هزار و 304 تیم، آثار مثبتی در شناسایی، بیماریابی، قرنطینه و کنترل این بیماری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته تاکنون 3 هزار و 692 تست کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در استان از افراد دارای علائم صورت گرفته که از این تعداد تست 329 نفر مثبت اعلام شده است.

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه با بیان اینکه در مدت زمان یادشده تاکنون 47 مورد مراقبت در منزل با رصد و پیگیری تیم های مذکور انجام شده است، گفت: 143 نفر در تحت قرنطینه معکوس قرار گرفته اند.

دکتر محمودی با بیان اینکه در مدت زمان یادشده تاکنون تیم های مذکور به 7 هزار و 925 خانواده سالم در سطح استان از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش های لازم را ارائه داده اند، افزود: به 323 خانواده افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3000 تست کرونا در طرح شهید سلیمانی

انجام بیش از 3000 تست کرونا در طرح شهید سلیمانی