مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-21اقتصادي

نظارت دقیق بر بازار موجب تعادل قیمت ها می شود/ مجازات اصناف متخلف


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نظارت دقیق و پیوسته موجب تعادل و ثبات بازار خواهد شد، گفت: اصناف متخلف به صورت قانونی مجازات خواهند شد.

- ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از بازار بجنورد که در قالب گشت تنظیم بازار انجام شد، اظهار کرد: سازوکار نظارتی و مراقبتی ستاد تنظیم بازار و نقش ها و کارکردهای هر یک از دستگاه های عضو این ستاد ایجاب می کند که کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در دسترس آنان قرار گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: چنانچه نظارت ها دقیق و پیوسته باشد و اقدامات قانونی نیز در موارد مقتضی انجام شود به نظر می رسد تعادل و ثبات لازم در بازار حکم فرما خواهد بود.

وی با اشاره به برخی ایرادات و نواقص موجود در حوزه تنظیم بازار و فرایند قیمت گذاری واقعی کالاها، از جمله عدم درج قیمت و اتیکت از سوی تعدادی از اصناف، از عزم جدی دستگاه قضایی در پیگیری مطالبات عمومی در این حوزه تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

براتی زاده خاطرنشان کرد: اقدامات نظارتی همچنان به قوت خود باقی است و برای افراد متخلف و خاطی مجازات های قانونی پیش بینی شده و انتظار می رود شهروندان نیز با حساسیت مضاعف تخلفات حوزه بازار را به دستگاه های متولی گزارش کنند تا در موارد مقتضی و در کوتاه ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق بر بازار موجب تعادل قیمت ها می شود/ مجازات اصناف متخلف

نظارت دقیق بر بازار موجب تعادل قیمت ها می شود/ مجازات اصناف متخلف