مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-21سياسي

پیگیری از وزیر ارشاد برای تکمیل کتابخانه مرکزی همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه نگاری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل کتابخانه مرکزی همدان انجام شده و موافقت اولیه آن اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه کتابخانه ها از مهمترین مسائلی است که کمتر در روستاها و شهرها به آن توجه می شود، اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه کتابخانه های عمومی استان صورت گرفته و اقدامات مختلفی دنبال و به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه اخیرا با همکاری بانک پاسارگاد در روستاهای همدان کتابخانه های جدیدی احداث خواهد شد گفت: در قهاوند و جورقان پیگیری می کنیم تا در حوزه کتاب و کتابخوانی اقدامات مطلوب تری صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در این میان شهرداری ها باید سرمایه گذاری کنند و فرمانداری هم در حوزه بودجه های عمرانی به کمک کتابخانه های عمومی بیایند اضافه کرد: آموزش و پرورش بیشترین سهم را در کتابخوانی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در همه روستاها کتابخانه باید ایجاد شود بدون اینکه کتابخانه بسازیم به طوری که می توان در کلاس های درس کتابخانه ایجاد و از خود دانش آموزان به عنوان کتابدار استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری از وزیر ارشاد برای تکمیل کتابخانه مرکزی همدان

پیگیری از وزیر ارشاد برای تکمیل کتابخانه مرکزی همدان