مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-21سياسي

همه وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید با کار و فعالیت، کشور را دوباره آباد کنیم، نباید معطل کارهای بیهوده شویم باید همه وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم و جلوی فساد را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شامگاه سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نطنز اظهار کرد: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و بعد از گذشت 43 سال از انقلاب و علیرغم تمام پیشرفت هایی که داشته ایم، امروز مردم کشور ما مشکل دارند و باید تعارفات را کنار بگذاریم و قبول کنیم که معیشت مردم سخت شده است.

وی افزود: در سال های اخیر آمار جمعیتی که زیرخط فقر هستند به شدت به صورت صعودی بالا رفته و این وضعیت به طوری است که به اعتماد عمومی مردم ضربه واردشده و بعضاً سرمایه های اجتماعی را ازدست داده ایم، این ما باید این سرمایه ازدست رفته و ضربه دیده شده را با اصلاح کار آماده کنیم.

جان نثاری تصریح کرد: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی خسته شده اند، دولت گذشته 4 سال اول مردم را به دولت قبل حواله می داد و چهار سال بعدی را به گردن ترامپ به برجام انداخت و نتیجه این شد که وضعیت اقتصادی کشور به مشکل خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود

همه وقت کشور باید صرف سازندگی و تولید شود