مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 21:202021-12-21بين الملل

ابراز امیدواری دیپلمات آمریکایی برای ازسرگیری سریعتر مذاکرات وین


ابراز امیدواری دیپلمات آمریکایی برای ازسرگیری سریعتر مذاکرات وین - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران شامگاه سه شنبه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات درباره توافق هسته ای ایران در وین، هرچه سریعتر ادامه پیدا کند.

مالی در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن ، ضمن اشاره به اینکه مشخص نیست چه زمانی دیگر وجود ندارد و باید درباره یک توافق کاملاً جدید مذاکره کنیم و البته دوره ای از تنش را طی خواهیم کرد .

این دیپلمات آمریکایی با اشاره به اتمام دور جدید مذاکرات ایران و طرف های باقی مانده در برجام در روز جمعه در وین گفت: ما با سیستمی آماده شده ایم که در آن هر دو طرف بدانند چه کسی قرار است چه کاری را در چه زمانی انجام دهد و ما آماده مذاکره در مورد آن هستیم .

به نوشته سی ان ان، مالی با ادعای اینکه ایران درحال نزدیک شدن به توانایی تولید سلاح اتمی در آینده است، مدعی شد: اگر آنها با سرعت فعلی خود ادامه دهند، ما چند هفته فرصت داریم، اما نه بیشتر از آن.

در این مرحله من فکر می کنم، نتیجه این خواهد بود که هیچ توافقی برای احیا وجود نداشته باشد .

وی در ادامه ادعاهای بی اساس و نخ نما شده علیه ایران افزود: به نظر می رسد بسیار واضح است که (ایران) تلاش می کند با گسترش برنامه هسته ای خود اهرم فشاری ایجاد کند و امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری دیپلمات آمریکایی برای ازسرگیری سریعتر مذاکرات وین

ابراز امیدواری دیپلمات آمریکایی برای ازسرگیری سریعتر مذاکرات وین