مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 22:002021-12-21ورزشي

قبلی ها پیف پیف، من به به و چه چه!


داستان مدیریت فوتبال ایران را تماما می توان در تیتری که خواندید خلاصه کرد! - گروه ورزشی جی پلاس؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشستی خبری میزبان اصحاب رسانه بود و به سوالاتی درباره مسائل اخیر باشگاه، از جمله پرونده حقوقی کالدرون، شجاع خلیل زاده، بسته و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کمک های وزارت ورزش و جوانان، مجوز حرفه ای، خصوصی سازی و .

صحبت کرد.

مجید صدری در این نشست خبری درباره بسیاری از ابهامات مالی و حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیح داد و البته بخش عمده ای از مشکلات را مربوط به مدیران گذشته دانست.

در این که مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شکل سلسله وار پر از ایراد است که تردیدی نیست اما چه تضمینی وجود دارد مدیر بعدی که می آید با همین شدت و حدت صدری را زیر سوال نبرد!؟ صدری در این نشست خبری، در مشکلات مربوط به بدهی کالدرون و ناراحت شدن او و وکیلش، قهر و اختلاف با رادوشویچ، پرونده شجاع خلیل زاده، دعوای حقوقی بودیمیر و چندین و چند مساله دیگر پای مدیران قبلی را وسط کشید.

البته که قراردادهای مشکوک خصوصا با بازیکنان خارجی واقعا مشکلی است که از دیرباز هر دو باشگاه سرخابی را مورد آسیب جدی قرار داده است، اما هوادارانی که این فصل تیمشان به وضوح وضعیت متفاوتی با گذشته دارد، این صحبت ها برایشان نان و آب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبلی ها پیف پیف، من به به و چه چه!

قبلی ها پیف پیف، من به به و چه چه!