مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 03:552021-12-22اقتصادي

احداث خانه ویژه خانواده های دارای معلول در فارس/بهزیستی تسهیلگر است


معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی فارس اعلام کرد که 500 واحد مسکونی ویژه خانواده دو معلولی به بالا در استان در حال احداث است.

- ایسنا/فارس معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی فارس اعلام کرد که 500 واحد مسکونی ویژه خانواده دو معلولی به بالا در استان در حال احداث است.

پریسا زارعی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تسهیل گری یکهزار و 100 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی برای امسال در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هم اینک یک پروژه تحت عنوان فاضل در شیراز ویژه مددجویان بهزیستی در دست اجراست که مرحله فنداسیون قرار دارد.

بهزیستی تسهیلگر خانه دار شدن است او با تصریح بر این نکته که بهزیستی ایجاد کننده مسکن نیست که تسهیل کننده است، افزود: به عنوان مثال؛ اگر فردی در مناطق روستایی درخواست زمین داشته باشد، با مکاتباتی که با بنیاد مسکن می شود، زمین با تخفیف ویژه به وی واگذار می شود.

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: یا اگر خانواده ای دارای دو معلول به بالا باشد، چه در مناطق شهری و چه روستایی، باز هم بنیاد مسکن و راه و شهرسازی زمین به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

تسهیلات بلاعوض برای مددجویان بهزیستی زارعی خاطرنشان کرد: همچنین کمک های بلاعوض از 50 میلیون تومان تا سقف 140 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خانه ویژه خانواده های دارای معلول در فارس/بهزیستی تسهیلگر است

احداث خانه ویژه خانواده های دارای معلول در فارس/بهزیستی تسهیلگر است