مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 04:002021-12-22ورزشي

اعتراض دوومیدانی کاران به فدراسیون؛ انتخابی فرمالیته !


دونده سرعتی ایران می گوید رکوردهایی که فدراسیون برای قهرمانی داخل سالن آسیا در نظر گرفته به گونه ای است که نفرات را از قبل انتخاب کرده اند و مسابقه انتخابی معنایی ندارد.

- اعتراض دوومیدانی کاران به فدراسیون؛ "انتخابی فرمالیته"! دونده سرعتی ایران می گوید رکوردهایی که فدراسیون برای قهرمانی داخل سالن آسیا در نظر گرفته به گونه ای است که نفرات را از قبل انتخاب کرده اند و مسابقه انتخابی معنایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از 22 تا 25 بهمن 1400 به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

ایران در این مسابقات پنج سهمیه دارد که تمامی هزینه های آن ها برعهده فدراسیون دوومیدانی قزاقستان به عنوان میزبان است.

فدراسیون دوومیدانی ایران در این راستا رکوردهای ورودی مسابقات را اعلام کرده اما حد نصاب ها صدای ورزشکاران و مربیان را درآورده و باعث انتقاد آنها شده، چرا که معتقدند در برخی مواد ورودی ها بسیار سخت و در چند ماده راحت است.

از طرفی ورزشکاران که اکنون در فصل بدنسازی به سر می برند باید 13 و 14 دی در مسابقه قهرمانی باشگاه های کشور شرکت کنند که حکم انتخابی تیم ملی است در صورتی که برای آنکه بدن ورزشکاران به آمادگی برسد و بتوانند رکوردهای خوبی ثبت کنند، نیاز به چند مسابقه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دوومیدانی کاران به فدراسیون؛ انتخابی فرمالیته !

اعتراض دوومیدانی کاران به فدراسیون؛ انتخابی فرمالیته !