مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 04:002021-12-22فرهنگي

رونمایی از کتاب هوشنگ نامه در بوانات


در مراسمی با حضور فعالین فرهنگی بوانات، از کتاب هوشنگ نامه مجموعه آثار ادبی و اشعار عامیانه  شاعر کهنسال بواناتی هوشنگ خشکجان که توسط دختر وی تهیه و گردآوری شده، - رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بوانات در مراسم رونمایی از کتاب هوشنگ نامه، گفت: این مجموعه شعر زیبایی های خاص خود را دارد و امیدواریم این نامداری در فضل و شعر و هنر که در قلوب تک تک فرهیختگان بواناتی نهاده شده پیوسته برقرار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، حسین برزگر افزود: امسال برنامه های خوبی در زمینه رو نمایی از کتاب های نویسندگان بواناتی اجرا شده و انجام این کارهای خوب و اثر بخش نشان از تدابیر شایسته فرماندار بوانات دارد که با همراهی و همدلی تک تک مسوولین شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر به خرج دادند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات همچنین با تشکر از برپایی این مراسم گفت: این کارهای فرهنگی ادبی خوب را می توان به سایر بخش های فرهنگی و هنری تعمیم داد و باید بابت این فهم و درک عمیق از شعر و ادب از حضور شما دوستداران فرهنگ وهنر تقدیر کرد.

این مقام مسئول از حمایت سرکار خانم فاطمه خشکجان که در گرد آوری اشعار پدر شان و همراهی دیگر اعضای خانواده نیز تقدیر و اضافه کرد: امیدوارم این حرکت های خوب و بنیانی در آینده نیز ادامه پیدا کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب هوشنگ نامه در بوانات

رونمایی از کتاب هوشنگ نامه در بوانات