مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 04:302021-12-22سياسي

چرایی انتخاب یک جوان 35 ساله به عنوان رییس جمهور جدید شیلی


مدیر تحقیقات خانه آمریکای لاتین.

با اشاره به انتخاب یک جوان 35 ساله و فعال سابق دانشجویی از سوی مردم شیلی به عنوان رییس جمهور جدید این کشورگفت : - مدیر تحقیقات خانه آمریکای لاتین.

با اشاره به انتخاب یک جوان 35 ساله و فعال سابق دانشجویی از سوی مردم شیلی به عنوان رییس جمهور جدید این کشورگفت :یکی از دلایل انتخاب اقای "گابریل بوریک" از سوی مرم شیلی ترس مردم این کشور از انتخاب "آنتونیو کاست"، رقیب بوریک بود.

چرا که کاست، نیروهای راست افراطی را نمایندگی می کرد و اکثریت مردم شیلی با رأی به بوریک نگرانی خود را از بازگشت دوران پینوشه که تجلی دیکتاتوری وابسته به نظام نولیبرال بود، ابراز داشتند.

عبدالحمید شهرابی در گفت وگو با ایسنا، در مورد علت انتخاب گابریل بوریک به عنوان رییس جمهور جدید شیلی از سوی مردم این کشور و این که چرا مردم شیلی یک جوان 35 ساله که فعال سابق دانشجویی بوده را به عنوان رییس جمهور جدید این کشور انتخاب کرده اند؟ گفت: انتخاب گابریل بوریک به عنوان رییس جمهور شیلی متأثر از چند علت است.

مهم ترین آن ترس مردم شیلی از انتخاب آنتونیو کاست ، رقیب وی بود.

کاست، نیروهای راست افراطی را نمایندگی می کرد و اکثریت مردم شیلی با رأی به بوریک نگرانی خود را از بازگشت دوران پینوشه که تجلی دیکتاتوری وابسته به نظام نولیبرال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی انتخاب یک جوان 35 ساله به عنوان رییس جمهور جدید شیلی

چرایی انتخاب یک جوان 35 ساله به عنوان رییس جمهور جدید شیلی