مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:252021-12-22بين الملل

انتقاد محمود عباس از اقدامات یکجانبه تل آویو علیه فلسطینی ها


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در رام الله، بر ضرورت توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها تأکید کرد.

- به نقل از روزنامه الکترونیکی رأی الیوم، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با یاییل لمبرت دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در رام الله، ضمن انتقاد از اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، این اقدامات را ناقض تلاش ها برای تشکیل دو کشور دانست.

رأی الیوم به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین با اعلام این خبر افزود: محمود عباس در این دیدار که قبل از دیدار امروز او با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید انجام شد، مقام آمریکایی را در جریان تازه ترین تحولات اراضی فلسطینی به ویژه اقدامات یکجانبه تل آویو قرار داد و بر ضرورت توقف این اقدامات و انتقال به مرحله اجرای توافقات بین دو طرف در راستای آغاز روند سیاسی واقعی طبق قطعنامه های بین المللی تأکید کرد.

محمود عباس همچنین ادامه تلاش ها را برای تقویت روابط دوجانبه فلسطین با آمریکا و رفع موانع موجود در این مسیر ضروری دانست.

تشکیلات خودگردان فلسطین اواخر سال 2017 و در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محمود عباس از اقدامات یکجانبه تل آویو علیه فلسطینی ها

انتقاد محمود عباس از اقدامات یکجانبه تل آویو علیه فلسطینی ها