مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:502021-12-22سياسي

برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان وحدت را نیاز ضروری جامعه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد لذا برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و مردمی باشند.

- حسین انجم شعاع صبح امروز یکم دی ماه در اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان کرمان گفت: به مناسبت 9 دی به عنوان مناسبت جناحی نگاه نکنیم و با بصیرت به آن بنگریم.

وی، ایجاد فتنه ها را یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر بصیرت و روشنگری باشد، نظام را از نظر فتنه ها و آشوب ها بیمه می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نزدیکی سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تبلیغات و فضاسازی در شهر بر عهده شهرداری و این نهاد است و باید چهره شهر مناسب آن ایام درست کنیم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 را بزرگترین رخداد قرن حاضر دانست و تصریح کرد: این انقلاب منشاء تحول در داخل کشور و جهان شد.

انجم شعاع رهبری خردمندانه امام راحل، حضور مردم و اعتقادات و ارزش های دینی و مذهبی را از عوامل پیروزی انقلاب تلقی کرد و افزود: دهه فجر فرصتی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم هرچند ممکن مشکلاتی در این چند دهه داشته ایم اما اقدامات بسیار خوبی با وجود تحریم ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند

برنامه های دهه فجر نشاط آفرین و امیدآفرین باشند