مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:552021-12-22دانش

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد و گفت: - دانشگاه علامه طباطبایی نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، بررسی همه جوانب و تأکید بر حفظ سلامتی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1401 1400 برای دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1399 و 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و امتحانات سایر دانشجویان به صورت مجازی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی جاری، فقط کلاس ها و امتحانات دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1399 و 1400 به صورت حضوری برگزار شد.

همچنین هماهنگی های لازم جهت اسکان دانشجویان غیربومی این مقطع در خوابگاه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد