مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:552021-12-22دانش

رشد 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از افزایش 15 درصدی جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

- محمدرضا دهقانی اشکذری ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: سال تحصیلی جاری شاهد افزایش جذب دانشجو در مقایسه با سال گذشته هستیم و در ترم جاری، مراحل ثبت نام داوطلبان ورود به این دانشگاه به صورت متمرکز و با همکاری روسای دانشکده ها و با حضور مدیران گروه های آموزشی انجام شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای سیاست جذب دانشجو در این دانشگاه گام های بزرگی برداشته و مسوولان و کارکنان دانشگاه در کنار هم، خدمت به دانشجویان را وظیفه خود می دانند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نیروی انسانی متعهد و متخصص را سرمایه ملی عنوان و از کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی استان قدردانی کرد و ادامه داد: امیدوارم با همت و تلاش استادان و کارکنان دانشگاه شاهد پیشرفت، رشد و شکوفایی دانشگاه مثل همیشه در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم.

وی در ادامه از پذیرش پنج هزار و 334 دانشجوی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی جدید خبر داد و درباره تعداد رشته و گرایش در مقاطع مختلف این دانشگاه بیان کرد: در مجموع مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد واحدهای دانشگاهی استان، به ترتیب 72 و 332 رشته موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

رشد 15 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد