مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:052021-12-22سياسي

بعید است حتی یک واحد ساختمان طرح جهش مسکن در همدان ساخته شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بعید است حتی یک واحد ساختمان مربوط به طرح جهش مسکن در همدان، ساخته شود چون طرح جامع شهر همدان، - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بعید است حتی یک واحد ساختمان مربوط به طرح جهش مسکن در همدان، ساخته شود چون طرح جامع شهر همدان، هنوز تصویب نشده و ما یک متر زمین برای این کار، معرفی نکردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه اول دی ماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: دولت اعتبارات را تجمیع کرده و ردیفی حذف نشده که در سال 98 نیز این کار انجام شد اما مجلس نپذیرفت.

حاجی بابایی تصریح کرد: 270 هزار میلیاردتومان درآمد برای دولت پیش بینی شده امکان دارد 120 درصد محقق شود چون دولت پیش بینی کرده که از محل ساخت چهار میلیون مسکن، مالیات بگیرد و مالیات های دیگر نیز خود به خود افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از چهارمیلیون واحد مسکونی قرار است تا پایان سال 1401 زیرساخت دو میلیون واحد، آماده شود که بعید است در همدان حتی یک واحد ساخته شود چون طرح جامع شهر همدان، هنوز تصویب نشده و ما یک متر زمین برای این کار، معرفی نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به انتقاد برخی افراد در رابطه با پایین بودن سهم استان همدان در لایحه بودجه 140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید است حتی یک واحد ساختمان طرح جهش مسکن در همدان ساخته شود

بعید است حتی یک واحد ساختمان طرح جهش مسکن در همدان ساخته شود