مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:102021-12-22اجتماعي

مدارس اردستان حضوری می شوند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها تأکید دارند مدارس به صورت کاملاً حضوری برگزار شود، گفت: در تلاش هستیم با رفع کمبودها، - مدارس را به صورت کاملاً حضوری برگزار کنیم.

احمد خاکسار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با ابلاغ اداره کل آموزش و پرورش استان امتحانات نوبت اول تمام مدارس شهرستان اردستان در همه پایه های تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مقاطع ابتدایی با توجه به قانون، امتحانی گرفته نمی شود و ارزیابی معلم ملاک است، افزود: اکنون مدارس باز و به شکل تلفیقی آموزش حضوری و غیرحضوری مشغول فعالیت آموزشی هستند و براین اساس تمام امتحانات باید حضوری برگزار شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان تصریح کرد: خوشبختانه فضای مدارس شهرستان به گونه ای است که برای رعایت فاصله گذاری امتحانات مشکلی پیش نمی آید و تمام مدارس برای برپایی امتحانات نوبت اول تجهیز و آماده شده اند.

خاکسار درباره شایعه تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونای اُمیکرون، گفت: هنوز هیچ ابلاغیه ای به اداره اردستان ارسال نشده است، ولی در ادامه اگر وضعیت کرونایی شهرستان تغییر کند طبیعتاً وضعیت برگزاری کلاس ها نیز تغییر خواهد کرد و در این موضوع تابع ستاد استانی کرونا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اردستان حضوری می شوند

مدارس اردستان حضوری می شوند