مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:152021-12-22فرهنگي

واریز نخستین مرحله بسته حمایتی هنرمندان یزدی عضو صندوق هنر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه روز گذشته به مناسبت شب یلدا به حساب متصل به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

- ایسنا/یزد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه روز گذشته به مناسبت شب یلدا به حساب متصل به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

مجید جوادیان زاده در این مورد گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک عضو صندوق 3 میلیون تومان و برای سایر اعضا یک میلیون است که به حساب متصل به هنرکارت اعضا واریز شد.

وی ادامه داد: براین اساس، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه( به مناسبت شب یلدا) هستند.

این مسئول گفت: همچنین متقاضیان جدید که از دی سال 1399 تا 15 دی 1400 نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک کد عضویت دریافت کنند نیز از بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.

جوادیان زاده اضافه کرد: اعضای جدید پس از دریافت کد عضویت تا 30 دی 1400 فرصت دارند در سامانه هنرکارت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: صندوق اعتباری هنر در ایام همه گیری کرونا حمایت از اعضای تحت پوشش را اولویت نخست قرار داد و براین اساس با ارائه تسهیلات و ارائه بسته های حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز نخستین مرحله بسته حمایتی هنرمندان یزدی عضو صندوق هنر

واریز نخستین مرحله بسته حمایتی هنرمندان یزدی عضو صندوق هنر