مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:152021-12-22اقتصادي

هزینه ها با صدور نسخه الکترونیکی کاهش یافته است


سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دلیل صادر نشدن نسخه کاغذی، هزینه های این بخش کاهش یافته، گفت: - ، اظهار کرد: 480 هزار بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد در شهرهای دیگر بیمه هستند ولی خدمات خود را در چهارمحال و بختیاری دریافت می کنند، عنوان کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون دفترچه بیمه صادر نشده است و تمامی مراکز طرف قرارداد نسخه های خود را به صورت الکترونیکی صادر می کنند.

سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دلیل صادر نشدن نسخه کاغذی هزینه ها کاهش یافته، ادامه داد: این هزینه ها کاملاً صفر نشده است.

فروزنده به اشکالات سامانه نسخه الکترونیکی اشاره کرد و افزود: با وجود اشکالات در سامانه نسخه الکترونیکی میزان رضایت مردم چهارمحال و بختیاری از دریافت خدمات افزایش یافته است.

وی گفت: با الکترونیکی شدن نسخه ها تنها با ارائه کد ملی می توان خدمات پزشکی دریافت کرد و نیازی به تعویض و صدور دفترچه نیست.

سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مهم موجب کاهش خطا در نسخه خوانی و ارسال دستورات دارویی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ها با صدور نسخه الکترونیکی کاهش یافته است

هزینه ها با صدور نسخه الکترونیکی کاهش یافته است