مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:152021-12-22پزشكي

فواید منحصر به فرد شیره انگور


یک متخصص طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: شیره انگور برای درمان کم خونی بسیار مفید بوده، همچنین این ماده غذایی در درمان التهاب و عفونت ها، - پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی، افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری آن نیز بسیار موثر است.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خواص شیره انگور، اظهار کرد: انگور دارای طبع گرم و تر بوده و بنابراین شیره انگور نیز دارای همین مزاج است و برای تقویت عمومی بدن بسیار مفید خواهد بود، همچنین شیره انگور حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری بوده، این ماده مخصوصا سرشار از ویتامین های خانواده B و C و مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن و.

است.

یک متخصص طب سنتی در چهارمحال و بختیاری افزود: شیره انگور برای کم خونی بسیار مفید بوده، همچنین در درمان التهاب و عفونت ها نیز بسیار موثر است، زمانیکه بدن افراد مورد ضربه قرار می گیرد، برای ترمیم و بهبود آن ها مصرف شیره انگور توصیه می شود.

شیرمردی ادامه داد: شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری آن از شیره انگور استفاده کرد، تقویت حافظه، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر، تقویت اعصاب و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید منحصر به فرد شیره انگور

فواید منحصر به فرد شیره انگور