مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:302021-12-22اقتصادي

اعتبارات کنونی جوابگوی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد نیست


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات کنونی جوابگوی طرح ها و مشکلات استان نیست.

- ، علی احمدزاده با اشاره به افزایش اعتبارات استان در بودجه 1401 گفت: اعتبارات کل کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه 1401 حدود دو هزار و 380 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

احمدزاده افزود: با همه محرومیت ها از جمله وضعیت نامطلوب بیشتر جاده های استان این اعتبارات کم است و و با این حال باید مدیران دستگاه های اجرایی اعتبارات را جذب کنند.

وی با بیان اینکه برخی طرح های عمرانی ملی در کهگیلویه و بویراحمد در لایحه 1401 به دلیل نداشتن ماده 23 همه حذف و یا برخی اصلاح شدند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی برای گرفتن پیوست زیست محیطی طرح ها بکوشند تا مجوز ماده 23 طرح ها اخذ و قبل از تصویب لایحه بودجه 1401 این طرح ها تصویب شوند.

وی ادامه داد: برای نمونه سد آبریز یکی از طرح های ملی استان به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی از بودجه سال 1401 حذف شد و نیاز است پیوست های فرهنگی و امنیتی طرح های استان جدی تر گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این نشست به دیدار با رییس جمهور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزودی به همراه مجمع نمایندگان استان در دیداری با رییس جمهور پیرامون رفع مشکلات این استان در حوزه های مختلف گفتگو خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات کنونی جوابگوی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد نیست

اعتبارات کنونی جوابگوی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد نیست