مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:352021-12-22پزشكي

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به فوت بیماری در یک بیمارستان خصوصی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد پس از اعلام فوت بیمار در یکی از بیمارستان های خصوصی استان یزد و انعکاس مطالبی مبنی بر قصور پزشکی، در جهت تنویر افکار عمومی در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

- ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد پس از اعلام فوت بیمار در یکی از بیمارستان های خصوصی استان یزد و انعکاس مطالبی مبنی بر قصور پزشکی، در جهت تنویر افکار عمومی در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر حبیب نیکوکار در این باره گفت: سه ماه قبل پسر نوجوانی به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان تهران بستری می شود و متاسفانه پس از عمل، فوت می کند که دلیل آن از طریق مراجع قانونی استان مربوطه قابل بررسی است.

وی ادامه داد: با فاصله زمانی 50 روز بعد، پدر این نوجوان با التهاب کیسه صفرا به یکی از بیمارستان های خصوصی استان یزد مراجعه می کند و طی یک ماه بستری به دلیل حاد بودن بیماری، چهار بار تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

معاون درمان استان افزود: بیمار به دلیل وخامت حال، یک ماه در بیمارستان بستری بوده و متاسفانه حال عمومی بیمار بدتر می شود که در این مرحله هم توسط فوق تخصص عفونی و متخصص مراقبت های ویژه ویزیت و مشاوره می شود اما به دلیل پیشرفت عفونت و گندخونی، متاسفانه با وجود تلاش این تیم مجرب پزشکی بیمار جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به فوت بیماری در یک بیمارستان خصوصی

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یزد به فوت بیماری در یک بیمارستان خصوصی