مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:402021-12-22بين الملل

دیدار مسجدی با مسعود بارزانی


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با رییس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شفق نیوز، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و دو طرف در خصوص اوضاع سیاسی عراق، نتایج انتخابات پارلمانی و گام های اتخاذ شده در راستای نزدیک شدن روابط میان طرف های عراقی رایزنی کردند.

در این دیدار که در اربیل برگزار شد دو طرف بر سه اصل شراکت، هماهنگی و توازن در حکومتداری به منظور تحقق ثبات و استواری در روند سیاسی عراق تاکید کردند.

مسجدی و بارزانی درخصوص روابط میان اقلیم کردستان عراق و جمهوری اسلامی ایران و گسترش این روابط در زمینه های اقتصادی و تجاری و فرهنگی بحث و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج مسجدی پیش از این با نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.

در بیانیه ای که ریاست اقلیم کردستان منتشر کرده آمده است: در این دیدار دو طرف در خصوص روابط عراق و اقلیم کردستان با جمهوری اسلامی ایران و گسترش همکاری های مشترک در زمینه های مختلف و همچنین آخرین تحولات عملیات سیاسی در عراق و تلاش ها برای تشکیل دولت جدید در این کشور و نیز روابط میان اربیل و بغداد و تداوم گفت وگو برای حل اختلافات میان آن ها و خطرات تروریسم و حملات اخیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسجدی با مسعود بارزانی

دیدار مسجدی با مسعود بارزانی