مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:352021-12-22اقتصادي

توجه ویژه به شرکت های فناور و نوآور در ساختار جدید وزارت صمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های فناورانه ناحیه نوآوری شریف در جمع خبرنگاران، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با رویکرد جدیدی که در وزارت صنعت، معدن تجارت ایجاد شده است توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان، فناور و نوآور خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های فناورانه ناحیه نوآوری شریف در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: در فضا های دانشگاهی کار ها دوره عمری دارند، اما اکثر دستاورد های دانش بنیان این حوزه قابلیت تجاری شدن دارند.

وی همچنین تصریح کرد: مشکلات شرکت های فناور و دانش بنیان که در این نمایشگاه مورد بازدید قرار گرفته است و در حوزه کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشند را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر صمت ادامه داد: بیشتر مشکلات شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه بازار می باشد که این مسائل را نیز با رویکرد های جدیدی که داریم مورد توجه قرار خواهیم داد.

توسعه بازار و تسهیل فروش، لوکوموتیو پیشرفت شرکت های دانش بنیانفاطمی امین با بیان اینکه توسعه بازار و تسهیل فروش بزرگترین کاری است که می توانیم برای شرکت های دانش بنیان و فناور انجام داد، گفت: این شرکت ها به لحاظ فنی و نوآوری کار را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به شرکت های فناور و نوآور در ساختار جدید وزارت صمت

توجه ویژه به شرکت های فناور و نوآور در ساختار جدید وزارت صمت