مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:552021-12-22اقتصادي

داشتن فرهنگ مدیریت جهادی رمز رسیدن به امنیت غذایی است


مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها با اشاره به اینکه امنیت غذای اقتدار ملی به دنبال دارد، گفت: داشتن فرهنگ مدیریت جهادی رمز رسیدن به امنیت غذایی است.

- ، هوشنگ محمدی صبح چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه توجه به امنیت غذایی محوری ترین برنامه وزارت جهاد است، گفت: امنیت غذایی اقتدار ملی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه اقتدار غذایی، رشد اقتصادی، اشتغال، تأمین مواد اولیه سایر صنایع را به دنبال دارد، افزود: در این میان جایگاه بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی بسیار مهم است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها با اشاره به اینکه به دنبال احیای جهاد سازندگی هستیم، گفت: برای رسیدن به امنیت غذایی فرهنگ مدیریت جهادی باید دوباره بازبینی و بازنگری شود.

محمدی به اهمیت سرمایه گذاری خصوصی در بخش کشاورزی اشاره و اضافه کرد: باید به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اهمیت ویژه ای داده شود در وزارت جهاد کشاورزی طرحی جهادی در حال آماده سازی بوده و با همکاری سازمان مهندسی کشاورزی در حال رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

وی افزود: گره های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان ها نیز باید برطرف شود و مدیران دستگاه ها باید به دنبال گره گشایی برای سرمایه گذاران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن فرهنگ مدیریت جهادی رمز رسیدن به امنیت غذایی است

داشتن فرهنگ مدیریت جهادی رمز رسیدن به امنیت غذایی است