مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:252021-12-22اقتصادي

نبود اقدام جدی از سوی آستان قدس برای تکمیل کارخانه سیمان سمنگان


مدیر طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پیگیری و اقدام جدی از سوی آستان قدس جهت تکمیل کارخانه سیمان سمنگان بعد از گذشت یک سال انجام نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پیگیری و اقدام جدی از سوی آستان قدس جهت تکمیل کارخانه سیمان سمنگان بعد از گذشت یک سال انجام نشده است.

مهیار مشایخی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مدت زیادی است که پروژه سیمان سمنگان که قرار بر این بود تا واحد تولیدی سیمان توسط شرکت آستان قدس رضوی در شهرستان مانه سملقان اجرا شود، افزود: اما اجرای این پروژه چندین سال بود که توسط این شرکت مذکور متوقف شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استانی، جلسه ای در استان با مسئولان شرکت استان قدس برگزار و آن ها پیشنهاد اجرای پرورش و فرآوری گیاهان دارویی را ارائه کردند.

مشایخی اظهارکرد: در ارتباط با اجرای پروژه کشت و فرآوری گیاهان دارویی مجوز لازم از سوی این سازمان نیز صادر شد اما پیگیری ها برای دریافت مجوز و شروع کار صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: اما شرکت آستان قدس رضوی در نیمه دوم سال گذشته اعلام کرده است که تمایل دارد تا پروژه سیمان را دوباره ادامه دهد چراکه اجرای این پروژه صرفه اقتصادی دارد و از سوی دیگر برخی از زیرساخت ها نیز تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اقدام جدی از سوی آستان قدس برای تکمیل کارخانه سیمان سمنگان

نبود اقدام جدی از سوی آستان قدس برای تکمیل کارخانه سیمان سمنگان