مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:152021-12-22اقتصادي

اجرای برنامه مراقبت هدفمند مولد میگو در استان بوشهر


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دامپزشکیاستان بوشهر گفت: برنامه مراقبت هدفمند پیش مولدین و مولدین میگو به همراه ممیزی اولیه مراکز تکثیر میگو استان بوشهر اجرا شد.

- اظهار داشت: برنامه مراقبت هدفمند پیش مولدین و مولدین میگو به همراه ممیزی اولیه مراکز تکثیر میگو استان بوشهر در سال زراعی 1401 _ 1400 اجرا شد.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دامپزشکی استان بوشهر افزود: با توجه به روند سال های قبل و بر اساس دستورالعمل برنامه ملی راهبردی کنترل بیماری لکه سفید میگو در ایران و به منظور تولید مولدین میگو سالم، بهداشتی، باکیفیت و مورد تأیید دامپزشکی، برنامه مراقبت هدفمند پیش مولدین و مولدین میگو در طی 3 مرحله و در بازه های زمانی معین در سطح کلیه مراکز تکثیر میگو فعال استان بوشهر انجام می شود.

وی تصریح کرد: پیش مولدین و مولدین میگو موجود در این مراکز تحت برنامه ملی مراقبت بیماری های اخطار کردنی میگو قرار می گیرند و برنامه ممیزی رسمی مراکز تکثیر میگو نیز با هدف رفع نواقص و بهبود شرایط فنی_ بهداشتی و ارتقا ساختار GMP و GHP این مراکز انجام می شود تا در نهایت مراکز تکثیر میگو با ساختاری مناسب و مطلوب با حداقل نواقص ساختاری و با آمادگی وارد چرخه تولید پست لارو میگو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه مراقبت هدفمند مولد میگو در استان بوشهر

اجرای برنامه مراقبت هدفمند مولد میگو در استان بوشهر