مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:252021-12-22اقتصادي

سرمایه گذران را در اتاق های تودرتوی دستگاه های دولتی سردرگم نکنیم


دستگاه های اجرایی که صاحبان اعطای مجوز سرمایه گذاری هستند باید تلاش کنند و نباید سرمایه گذران را در اتاق های تودرتوی دستگاه های دولتی سردرگم کنیم لذا باید تمام موانع سرمایه گذاری در استان برطرف شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه های اجرایی که صاحبان اعطای مجوز سرمایه گذاری هستند باید تلاش کنند و نباید سرمایه گذران را در اتاق های تودرتوی دستگاه های دولتی سردرگم کنیم لذا باید تمام موانع سرمایه گذاری در استان برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست جذب سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان افزود: مدیران دستگاه های مربوطه یک روز را به صورت ثابت برای پاسخگویی به ارباب رجوع و تسریع در امور سرمایه گذاران در محل مرکز جذب سرمایه گذاری این استان حضور داشته باشند.

استاندار در ادامه گفت: هیچ مانعی بر سر راه سرمایه گذاران در این استان وجود ندارد و همه دستگاه اجرایی هدف آن ها تنها جذب سرمایه گذار باید باشد.

مدرس خیابانی افزود: همه مدیران استان عزمشان جزم است تا از سرمایه گذاران حمایت کنند زیرا بستر سرمایه گذاری در استان آماده هست و هیچ مانعی در سر راه سرمایه گذاران وجود ندارد وی افزود: امروز سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در صدر کارهای استان قرار دارد و در کنار طرح های بزرگ و عظیم، سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذران را در اتاق های تودرتوی دستگاه های دولتی سردرگم نکنیم

سرمایه گذران را در اتاق های تودرتوی دستگاه های دولتی سردرگم نکنیم