مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22سياسي

شاید سفر رییس جمهور به استان تهران شامل سه شهرستان باشد


شاید سفر رییس جمهور به استان تهران شامل سه شهرستان باشد، اما مصوبات این سفر برای کل شهرستان های استان تهران لحاظ خواهد شد.

- ، محسن منصوری پیش از ظهر چهارشنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگو بخش خصوصی و دولت استان تهران، سفر رییس جمهور به استان تهران را فرصتی طلایی دانست و اظهار داشت: مدیران کل و دستگاه های اجرایی استان موظفند برنامه های خود را برای اخذ مصوبه سفر رییس جمهور به استانداری تهران ارائه کنند، چراکه مشکلاتی که بعضاً چندین سال با وجود بروکراسی های زائد اداری موجب گرفتاری مردم در استان شده اند در سفر رییس جمهور حل خواهد شد.

وی یکی از مشکلات پیش روی توسعه صنایع در استان را قانون منع استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این قانون که پیش از پیروزی انقلاب مصوب شده عملاً دست صاحبان صنایع در استان تهران که قصد افزایش ظرفیت در تولید یا توسعه واحدهای تولیدی را دارند بسته است و برای تغییر یا اصلاح این قانون نیاز به مصوبه هیئت وزیران داریم و یکی از مطالبات ما در بخش اقتصادی استان در سفر رییس جمهور به تهران همین موضوع است.

استاندار تهران عنوان کرد: شاید سفر رییس جمهور به استان تهران شامل سه شهرستان باشد، اما مصوبات این سفر برای کل شهرستان های استان تهران لحاظ خواهد شد، لذا همه بدنه اجرایی دولت در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید سفر رییس جمهور به استان تهران شامل سه شهرستان باشد

شاید سفر رییس جمهور به استان تهران شامل سه شهرستان باشد