مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22سياسي

آستان قدس کانونی فرهنگی و معنوی برای تمام ادیان الهی است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اساس فعالیت های این آستان مقدس کارهای عام المنفعه است، گفت: آستان قدس رضوی نهادی دینی و مردمی و کانونی فرهنگی و معنوی برای همه ادیان الهی است.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اساس فعالیت های این آستان مقدس کارهای عام المنفعه است، گفت: آستان قدس رضوی نهادی دینی و مردمی و کانونی فرهنگی و معنوی برای همه ادیان الهی است.

مالک رحمتی در دیدار کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن، به معرفی ظرفیت های آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی از جمله داروسازی، کشاورزی، عمران و زیربنایی پرداخت و اظهار کرد: آستان قدس رضوی آمادگی دارد در حوزه های فعالیت خود با کشور ژاپن همکاری داشته باشد و با توجه به توانمندی های ژاپنی ها در زمینه هایی مانند فناوری آب شیرین کن و اقتصاد دیجیتال، این موضوع می تواند از مهم ترین پروژه های همکاری طرفین باشد.

وی آستان قدس رضوی را یک نهاد دینی و مردمی و یک کانون فرهنگی بین المللی برای توسعه معنویت معرفی و بیان کرد: حرم مطهر رضوی سالانه میزبان بیش از 30 میلیون زائر ایرانی و چهار میلیون زائر خارجی است که به امام رضا(ع) متوسل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس کانونی فرهنگی و معنوی برای تمام ادیان الهی است

آستان قدس کانونی فرهنگی و معنوی برای تمام ادیان الهی است