مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:452021-12-22سياسي

پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در شیراز برگزار شد


پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» به همت پایگاه بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز راه اندازی شده است.

- ، دبیر پویش ملی مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی گفت: شناساندن و تبیین مکتب سلیمانی به آحاد مختلف مردم هدف از تشکیل این پویش است.

حجت الاسلام سید محمد متولی افزود: به همین خاطر آثار به چاپ رسیده از این شهید بزرگوار را بررسی کردیم و 6 اثر را، در سه رده ی سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، انتخاب و پویش ملی مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی را، راه اندازی کردیم.

مسئول پایگاه بسیج نهاد نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در رده ی سنی کودکان، کتاب های مکتب سلیمانی و من یک حاج قاسمم، در رده ی سنی نوجوانان، کتاب های از چیزی نمی ترسیدم و عمو قاسم، و در رده ی سنی بزرگسالان، کتاب های ذوالفقار و سلیمانی عزیز معرفی شده اند که مخاطبان با توجه به رده سنی در هر بخش باید یکی از 2 عنوان کتاب برای شرکت در مسابقه کتابخوانی را انتخاب کنند.

متولی بیان کرد: این پویش، از 24 آبان ماه (هفته کتابخوانی) آغاز شده است و در نظر داشتیم اختتامیه آن را در سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار کنیم که بدلیل استقبال قابل توجه مردم عزیز و شرکت بیش از 1000 نفر تاکنون در این پویش بر آن شدیم تا این پویش ملی را تا دهه مبارک فجر سال جاری تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در شیراز برگزار شد

پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در شیراز برگزار شد