مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:452021-12-22اقتصادي

راه اندازی بازارچه محصولات خانگی قم در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)


بازارچه عرضه محصولات خانگی طرح شمیم خدمت با همکاری بسیج سازندگی استان قم در شبستان حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد جواد کریمی با اشاره به اجرای طرح شمیم خدمت توسط اداره کل اوقاف استان در راستای توسعه کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی افراد برای ایجاد تولید و بازاریابی محصولات اظهار کرد: بر این اساس مرکز افق امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با همکاری بسیج و طرح شمیم خدمت اوقاف راه اندازی شده است.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با بیان اینکه بسیج سازندگی پیش از این تسهیلاتی را در اختیار مددجویان تحت پوشش خود قرار داده بود تا اقدام به راه اندازی کسب و کارهای خانگی کنند گفت: این افراد بعد از آموزش های لازم، محصولات خانگی مثل میوه خشک، ترشیجات و همچنین صنایع دستی را تولید و عرضه می کنند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، 40 نفر برای شرکت در این بازارچه ثبت نام کردند و در مرحله بعد با همکاری نهادهای ذیربط و تایید افراد و محصولات، بازارچه مذکور از روز یکشنبه 28 آذرماه آغاز بکار کرد و تا روز جمعه نیز دایر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه محصولات خانگی قم در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)

راه اندازی بازارچه محصولات خانگی قم در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)