مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:152021-12-22حوادث

گازسنجی رایگان منازل و ادارات تنها با یک تماس در قزوین


طبق دستور شهردار هر شهروندی که در حوزه نحوه استفاده از لوازم گرمایشی مشکل داشته و نیاز به کارشناسی و گاز سنجی داشته باشد می تواند با سامانه 125 تماس بگیرد و همکاران ما به صورت رایگان در محل کار و در منزل شهروندان حاضر می .

- ایسنا/قزوین رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: طبق دستور شهردار هر شهروندی که در حوزه نحوه استفاده از لوازم گرمایشی مشکل داشته و نیاز به کارشناسی و گاز سنجی داشته باشد می تواند با سامانه 125 تماس بگیرد و همکاران ما به صورت رایگان در محل کار و در منزل شهروندان حاضر می شوند و نکات ایمنی را بررسی می کنند.

قدیر موسی خانی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما شاهد افزایش حوادث گازگرفتگی هستیم، امسال طرح جهادی آموزش به شهروندان را اجرا کردیم، در این طرح دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری در ادارات مختلف و تمامی مساجد سطح شهر برگزار می شود.

وی افزود: تاکنون همکاران آتش نشان در 50 مسجد حضور پیدا کردند و نحوه درست استفاده ایمن از وسایل گرمایشی را آموزش دادند، امیدواریم امسال با این آموزش ها، برنامه ریزی های صورت گرفته و تبلیغات محیطی کمترین حوادث را در حوزه گازگرفتی با مونوکسید در سطح شهر قزوین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازسنجی رایگان منازل و ادارات تنها با یک تماس در قزوین

گازسنجی رایگان منازل و ادارات تنها با یک تماس در قزوین