مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:302021-12-22اقتصادي

بررسی تبعات حذف برخی از پوشش بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان


تبعات ناشی از حذف برخی از پوشش های مربوط به بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان در جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تبعات ناشی از حذف برخی از پوشش های مربوط به بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان در جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه کارگروه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی به منظور بررسی تبعات ناشی از حذف برخی از پوشش های مربوط به بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

مصطفی بهنیا، مشاور دبیرخانه شورای گفت وگوی استان در این جلسه با بیان این که کارفرما و یا بیمه گذار مسئولیت های خود را از طریق بیمه مسئولیت مدنی در قبال حوادثی که در ارتباط با کارکنان رخ می دهد با پرداخت مبلغی به بیمه.

گر پوشش می دهد، گفت: بیمه مرکزی در تاریخ 28 فروردین سال جاری، بخشنامه ای در خصوص پوشش بیمه نامه ها ابلاغ کرده است که بر این اساس هشت مورد از کلوزها حذف و پنج کلوز افزوده شده است.

وی پوشش مسئولیت متقابل کارکنان، مسئولیت مدنی پیمانکاران اصلی و فرعی در قبال کارکنان، پوشش مهندسین ناظر و مشاور و طراح و پوشش حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تبعات حذف برخی از پوشش بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان

بررسی تبعات حذف برخی از پوشش بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان